Elizabeth Hoyt - İntikam Maskesi



 Öfff yaa o kadar giriş yazısı yazmıştım telefonda renk ayarı yapayım derken hepsi gitti :/ Neyse aynısını yazmaya üşendim hadi yoruma geçelim 




   Bir St.Giles hayaletini daha aşık edip hayaletlikten el etek çektiren Elizabeth Hoyt teyzeye burdan selam ediyorum 🙋🙋 hayır bilinen 3 hayalet vardı ikisini evlendirip hayaletlikten azat ettin eyvallah bari 3.hayaletin kim olduğuna dair bir ipucu bırakıp öyle bitirseydin kitabı ve seri 12 + novella kitaplardan oluşuyor ilk 5 kitapta bilinen 3 hayalet varsa geri kalan kitaplarda ortaya yeni hayaletler çıkıyor demektir.

3.hayalet için sağlam bir tahminim var gibi ama yine de yeni kitap gelmeden bilemeyiz :P

Elizabeth Hoyt'un en sevdiğim yanı kitaplarında asıl hikaye ve yan karakterlere dair sunduğu yeni kitaba giriş hikayesinin yanında bölüm başlarında aktardığı efsaneler ♡♡♡ istisnasız tüm kitaplarında bunu kullanmasına bayılıyorum ve bu hikayeler asıl hikayeyi destekleyen bir unsur olarak kullanılıyor 

Başka kitap hakkında söylenecek çok söz var ama ben anlatmaya başlarsam spoinin dibini görmeden durmayacağım için yorumuma bursa son veriyorum sizleri de Elizabeth Hoyt okumaya davet ediyorum ;)

Başlamak isteyenler için seri ismi ve sıralaması 

Maiden Lane serisi

  1. Şeytani Arzular 
  2. Doyumsuz Zevkler 
  3. Saklı Şehvet 
  4. Kalbin Gölgesi 
  5. İntikam Maskesi 
Yukarıda da dediğim gibi seri 12 kitap ve novellalardan oluşuyor umarım devamı da en kısa zamanda gelir çünkü sıradaki kitapların karakter isimlerine bakınca çok merakla bekleyeceğim isimlerle karşılaştım ♡♡♡

Dipnot: karakter isimlerine baktım çünkü hem okullarda verilen ingilizce dersi ile ingilizcem yetersiz hem de ben ingilizce kelimeleri de 3.kelimeden sonra okumaya üşeniyorum bla bla bla diyerek geçiyorum :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI