Zeliha Eren - Kuzey Masalı



Kuzey Masalı | Zeliha Eren

Her geçen gün gelişen bilim ve teknolojinin insanlığa sunduğu sayısız faydanın yanı sıra göz ardı edilemeyecek zararları da mevcut. BİS yani Bilişim İstihbarat Servisi de birbirinden zeki, yakışıklı ve güzel ajanları ile bilişim dünyasının vereceği zararı en aza indirgemeye çalışıyor.


Yaşam biçimi olarak homurdanan ajanımız Kuzey ve sakarlıkları, araba tutkusu, zekası ve ateş kızılı saçları ile görenlerin aklını başından alan Masal'ın bol aksiyonlu hikayesini okumak çok güzeldi.

Kitaba başlarken ilk hedefim aynı gün bitirmekti. Olmadı. Sonra ertesi gün bitiririm dedim. Yine olmadı. Ancak bugün bitti. Çünkü ben yine sınav sonrası sınava çalışma derdi kalmayınca ders çalışmaktan kaçmak için bahanem kalmadı. Ders çalışma derdi olmayınca ne yapacağımı şaşırdım. Dizi izlesem bir yere kadar götürüyor. Film desem aradığımı bulmak çok zor. Photoshop yapayım desem kafamda kurduğum resme uygun fotoğrafı arıyorum arıyorum bulamıyorum.

Neyse işte sonuç olarak bir güzel kitap daha bitti. Elinde Kuzey Masalı kitabı olanlar daha fazla bekletmeyin bence. Sonra ben nasıl bu güzel ve yakışıklı BİS ajanlarını okumadım diye üzülürsünüz. Birde konu hakkında bilgi vermeye kalksam tutamam kendimi spoilere girerim. Çünkü kitapta saydırmak istediğim birkaç pislik var. Özün sözü bu kitabı okuyun okutun...



 "Kadınlara davranış biçimine bakınca, kıskanç bir insan olduğunu öğrenmek beni biraz şaşırttı açıkçası." Kuzey, Masal'ın ağzından çıkanları duyduğunda ufak çaplı, kısmi bir felç geçirdiğini hissetti. "Ben kıskanç değilim!"  dedi ancak nedense kendini Tweety'yi yediğini inkâr eden Sylvester gibi hissediyordu.

#neseliyorumlar #bookslovers #bookislove #bookstagram #instabook #instakitap #kitapyorumu #kitaptavsiyesi #zelihaeren #kuzeymasali #ephesusyayinlari #kitap #book #followme 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI