Kristen Ashley - Kanun Adamı





Bu kadının yazdığı kadınlar da sorunlu 😒 kim kendini ve tüm dünyayı sayı sistemine oturtur ve hindistandaymış ve katı bir kast sistemine maruz kalmış gibi bu numaralara bağlı yaşar ki? Kesin bu Mara da sorunlu bir geçmişe sahip 🤔🤔


Ya tam olay başlayacakken kadının çevre tasviri yapmaya başlayıp tüm heyecanın üstüne köpük sıkıp söndürmesi kaç puan olmalı?

Neyse bundan sonrası okuduğum ilk 2 kitaptan sonra bu kitabı bu kadın mı yazmış ile diğer 2 kitabı çevirenle bu kitabı çeviren aynı kişi mi demekten kendimi alamıyorum çünkü bu kitap ilk 2 faciadan sonra baya iyi olmuş resmen 😏😏 tabi yine insanı çileden çıkaran Mara'nın benim geçmişim ve genlerim kötü sen beni sevemezsin sonra bırakırsın o yüzden bana yaklaşma tarzı konuşmaları beni sinir etti ama Mitch Lawson ve sabrı diye de bir şey var harika bir şey yaa 😍😍 bu konuda Mara'ya katılıyorum Mitch daha iyilerini hak ediyor misal bu yazarın yazmadığı biri 😂😂😂

Ve dediğim gibi serinin nirvanası olan kitap buydu diğer kitapları yazar hangi kafayla yazmışsa artık bilemiyorum 😛😛 yazar ayrı olaydı çevirmen apayrı olay 😒 çocuklara verdiği Billy ve Billie ismi bende sanki bahçede tavuk çağırıyormuş hissi bıraktı 😂😂😂 2.kitabın kahramanı kitap boyunca lakabını "zayıf" diye çeviren çevirmen bu kitapta nedense adama "slime" diyesi tutmuş değişik 😌😌

Neyse ya 3 kitaplık seride okunması için önereceğim tek kitap bu olmuş alın okuyun bu kitap pişman etmez 😆😆 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI