Kylie Scott - Aşkın Melodisi | Stage Dive#4


Ben ve Lizzy'nin fazla ayrılmalı diyeceğim ama olmayacak en iyisi fırtınalı kaçmalı kalp kırmalı hikayesi ile seriyi bitirdik. Acaba bitti mi?
Kontrol etmem gerek. 

Neyse işte Malcolm'un baldızı olması hasebiyle Lizzy Ben için yasak bölgeydi. Ancak Lizzy bir kere Ben'e(ki nefret ettiğim bir isim daha aman ne güzel ki Malcolm'un kısaltmasından da nefret ediyorum) aşık olmuştu ve ısrarla peşindeydi. Ablası ve Malcolm'un düğününde sonunda Ben ile beraber olur ve sonrası kalp kırıklığı ta ki bir sonraki aile yemeğine kadar. Bundan sonrası için sizleri kitaba alabiliriz.

Bu kitapta da bolca grup üyelerini görmek güzeldi. Fakat yazar hanım sanki David ve Evelyn'e haksızlık etmiş gibi kendi kitapları haricinde hep geri planda kaldılar. Artık yazarın kalemine alıştığımdan olsa gerek okuması kolay geldi. Kitap için hislerimse nötr. 

Ve seride bir novella mevcut Ben'in kız kardeşi ve kitaplarda bolca gördüğümüz grubun güvenlik sorumlusu Sam hakkında ancak Yabancı Yayınları çevirir mi bilmiyorum? Aslında çevirse güzel olabilir ama neyse onlar da eksik kalsın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI