Kylie Scott - Aşkın Şarkısı | Stage Dive#3



Jimmy ve Lena'nın hikayesini sevdim. Neden bilmiyorum seri kitaplarda hep 3.kitap daha bir kendini bulmuş duyguyu veren bir hal alıyor.
Neyse işte Aşkın Şarkısı da o sevdiğim kitaplar arasına girdi diyebilirim. 

Kitapta her duygu yeterince vardı. Sevgi, aşk,  güvensizlik, Mal ve kendi kitabında pek gösteremediği o eğlenceli halleri kısacası verdiği duyguyu sevdim. 

Jimmy'nin en başından beri tek başına göğüslediği anne bağımlı sorunu onun bir nevi sonunu getirmişti. Yaşadığı son krizden sonra kliniğe yatmış ve tedavi olmuştur. Normal hayatında yeniden içki ve uyuşturucuya dönmemek için kendine eşlikçi edinir ve bu Lena'dır. Başta her şey normalken Lena'nın aşık olması işleri karıştırır. Hele ki annesi yüzünden hiçbir şeyi hak etmediğini düşünüp duran ve güvensizlik yaşayan Jimmy Lena'nın hislerini görmezden gelip kendisini unutması için bir dergide yer alan maddeleri uygulatmaya başlayınca işler güzel bir hal aldı benim açımdan. Sanırım yine çok şey anlattım kitap hakkında. 

Velhasıl kelam seride şimdilik en sevdiğim kitap sensin. Bakalım Ben kitabında neler yapacak? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI