Oooo Piti Piti... Brenda Joyce - Tehlikeli Aşk

Bakalım heybemden size hangi kitabı çıkarsam...







Bir Çingene’nin tehlikeli takıntısıBir İngiliz’in tehlikeli arzusuYasaklardan doğan tehlikeli bir aşk
Küçük yaşta Roman köklerinden koparılıp varlıklı ve güçlü bir asilzade olarak yetişen Vikont Emilian St Xavier, içindeki Çingene’yi bastırmakta ve hakkındaki dedikoduları umursamamaktadır. Ancak Romanlar, annesinin İngilizler tarafından öldürüldüğü haberiyle kasabaya gelince Emilian’ın dünyası yerle bir olur. 
De Warenne ailesinin ayrıcalıklı bir üyesi olan Ariella yaşıtlarının aksine sosyete, moda ve evlilikle ilgilenmeyen radikal bir düşünür ve gezgindir. Ta ki Romanlar Rose Hill’de kamp kurana ve Ariella onların karizmatik lideri Emilian’ın çekimine kapılana kadar… Emilian intikamı için mükemmel bir araç olarak gördüğü Ariella’yı kendisinden uzak durması konusunda uyarsa da genç kadın ona karşı koyamamaktadır. Ariella tehlikeli aşkı uğruna sonuna kadar savaşabilecek midir?


Evet kitabımızın tanıtımız böyle. E tabi ilk okuduğumda bende baya bir meraklandım. Kütüphanede de görünce hemen barkod numarasından alınıp alınmadığını kontrol ettiğim gibi hooppp kitabı kendime aldım. Peki önce bir sorun bakalım bu kitap seri miymiş? Seriyse serinin kaçıncı kitabıymış da nerdeeeee :p İşte yine ben farkımı konuşturdum serinin bilmem kaçıncı kitabından pat diye olaya daldım. Şimdi sizde meraklandınız haliyle seri kaç kitap ve kitap isimleri neler diye dimi? İşte size benden kıyak :D Seri ve sıralaması ;) Yalnız sıralamadan tam emin değilim ona göre O:)


Brenda Joyce - The De Warenne Dynasty Serisi

 1.Bir Avuç Aşk  2. Maskeli Balo 3. Kaçak Gelin 4. Aşka Yelken Açanlar 5. Kusursuz Gelin 6. Tehlikeli Aşk 7. İmkansız Aşk 8. Yemin
Sıralama işte böyle yine diyorum tam emin değillim sonra gelip bana çemkirmeyin "sıralama yanlışmış" diyerekten. Kitaba gelince Emillian'ın melezliği nedeniyle çektiği sıkıntılar, İngilizler'in ırkçılığı, Ariella'nın inatçılığı üzerine iyi bir kitaptı diyebiliriz. ama ben bu kitaba o sonu yakıştıramadım. Çok yavan kaldı. arada bir çok olay oldu elbet ama işte oraları da siz okuyup görün beni daha fazla yormayın :p Yalnız ben Ariella'dansa abisi Alexi'nin kitabı olan Yemin'i okumak isterdim :/ ama naparsınız kütüphaneye ancak bu kitabı almışlardı. 

Bilmiyorum okuduğum Judiht McNaught, Julie Garwood, Julia Quinn ve diğerlerinden sonra bu kitap bana o coşkuyu vermedi veremedi umarım sizler benim gibi düşünmezsiniz. Bu arada aslında seri 13 kitaplık bir seri ama ülkemizde ancak 8 tanesi yayınlandı ve bu yayınlanan 8 kitap serinin 6.kitabından başlıyor. İlk 4 kitapta çevrilir mi bilemem :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI