Yorumsuz Geldim :v



Şu an için elimde Sophie Jordan-Aşka Teslim ve Sarah Maclean-İntikam Ateşi kitapları var ve bitmediler :D. Şu aralar çok yavaşladım çoooo...ok :p Ben ki 3 oturuşta o kitabı bitirirdim ya :p

Yeni ev üniversiteye uzak :p sonra stajdı ödevlerdi derken geçen dönem ki performansımı mumla arıyorum. Tüm bunların üstüne üşengeçliğimi de ekleyin tamam olsun :D 


Elimdeki kitaplardan bahsedecek olur isem gayet güzel gidiyorlar :D Ahh bir de Aşka teslimin o kapağı olmasa daha rahat okuyup çoktan bitirmiştin ama malum toplumsal baskı, kaygı vslerden ötürü bir türlü şöyle kitabı elime alıpta gönül rahatlığıyla okuyamıyorum. Kitabı okurken kapak sürekli dizlerime yapışık :v Neyse bir ara da şu kitap kapakları mevzusuna değinsem iyi olacak :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI