4.Malatya Anadolu Kitap Fuarı


Evet güzel bir fuarı daha geride bıraktık. Bir fuar dediysem yani bir fuar. Malatya'da olan tek kitap fuarı ehh ülke çapındaki fuarlara da ben katılamayınca. Aman neyse yine süper bir fuardı. 


İstanbul İzmir fuarındakiler gibi indirim cennetine düşemesem de en azından Epsilon 3 kitap 12 TL kampanyasından yararlandım ve okuyup mutlaka almalıyım dediğim Celeste Bradley-Gönlünü Kimseye Kaptırma'yı aldım. Sonra Kaçak Yolcu kitabını da çıktığı günden demiyelim de ben o arka kapak yazısını okuduktan sonra hep bir merak etmişimdir. Cennetin Ateşi kitabı ise gözüme birden çarptı ve aldım.

Ephesus fuarda kitaplarında %35 indirim vardı. Gece İle Şafak'ı aldım. Okumak için sabırsızlanıyorum. Melekler Zamanı ve Erken Rüya Zamanlar'ı zaten yakın zamanda edinmiştim. Kara Kış Beyaz Düş ve İki Renk Aşk ise yazarlarından hediye oldu bize. Biz dediğim ben ve Ceylan :D Ama gözüm Karmakarışık ve Şimdi Benimsin kitaplarında kaldı. Onları da en kısa zamanda edinirim artık.

Son gün aslında ben Aspendos'un 3 kitap 20 TL kampanyasından Laura Landon'un Sessiz İntikam ve Masum Yalan yanına da Rehine kitabını alacaktım ama çantada yer kalmayınca eve sokarken anneme yakalanma korkusundan alamadım. Neyse Sessiz İntikam'ı takas yoluyla ediniyorum darısı Masum Yalan'a.

Bu seneki fuar böyleydi seneye Ephesus standında çalışmayı istiyorum ve inşallahta öyle olur.


g/a/y

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI