Fatma Erdek - Gece ile Şafak


Karanlıkta bile gören gözdü yürek. Bir kez bağlandığında, iz sürüyordu. Onlar sevgiyi de, acıyı da birlikte yaşamışlardı. Büyüklerin dünyasında kötülüğün kurbanı olmuş, kaderin savurduğu farklı yönlerde kaybolmuşlardı.

Yıllar geçmiş, yaşamlar değişmiş, dile getirilemeyen acılar karanlıklarda hapsolmuştu. Ancak bir gerçek vardı ki; aynı ateşte yanan yürekler, biraz örselenmiş, biraz olgunlaşmış olsa da, birbirini tanıyordu.

Fakat hayat bu kez onlara farklı roller çizmişti. Gece, intikam ateşiyle yanan bir kadın… Şafak, sevdiği kadını korumak için kendinden vazgeçmeye hazır bir erkek… Gerçeği ararken, aşkın ve tutkunun esiri olan iki yürek…

Bir yanda dar, çıkmaz sokaklar, birbirine yaslanmış gecekondular, benzer yazgılar, yüzler, insanlar… 

Diğer yanda karanlığa sahte ışıklar yakan sazlı sözlü mekânlar, suçlar, suçlular, hem sefil, hem de göz alıcı hayatlar…

Tehlikenin koynunda, sırlarla çevrili derin bir AŞK hikâyesi okumaya hazır mısınız?
(Tanıtım Bülteninden)



Kitabın yorumuna geçmeden önce burayı çok ihmal ettiğimi biliyorum. Gerçi ben daha bloga ilk başladığımda da yazmıştım benim haleti ruhiyem çok karışık bazen çok yazarım bazen de yazmam demiştim. Ki dua edin geri döndüm :p bundan önce de blog maceralarım vardı o blogların isim ve şifrelerini de unuttum :D :D Neyse yeniden döndüm gibi. Ama çok sevinmeyin KPSS maratonu başladığında yine buraları ihmal edebilirim. Beni takip etmek isterseniz instagram hesabıma bakabilirsiniz buradaki gibi ayrıntılı yorum yapmasam da orada da yazıyorum :) 
https://instagram.com/neseliyorumlar/

Gece ile Şafak Fatma Erdek'in en son çıkan kitabı. Alıp okuyalı çok zaman oldu fakat benim yine üşengeçliğim üstümde olduğundan buraya bir türlü yazamadım ki en son yazdığım yazı ile bugünün arasında onlarca kitap okudum ve hangisine yorum yapacağımı şaştığımdan Gece ile Şafak'tan başlamaya karar verdim. Ve görüyorum ki bloga yorum yazma tarzımı bile unutmuşum.

Fatma Erdek'in tüm kitapları başka oluyor ancak bu kitap bambaşka. Bir kere çıkmış diğer kitaplarında sadece bir çifte yer verirken bu kitapta 2 çiftimiz vardı. İşlenen her iki aşk hikayesi de birbirini gölgeleyecek nitelikte. 

Öncelikle kitaba ismini veren çiftimizden kısaca bahsedeyim. Esas kızımız Gece özel bir görev için Çakır Keyif isimli gece kulübünde assolistlik yapmaya başlıyor. Şafak ise bu gece kulübünün işletmesini yürüten kişi. Gece'nin işe başlaması ile birlikte esas kızımızın özel koruması da oluyor. Daha başka ne anlatsam ki bu çift hakkında. En iyisi durumu bir alıntı ile anlatayım ;) İşte böyle de tatlı  bir çift <3.<3


Kitabımızın 2. çifti ise Ceylan ve Tuncay. İkilinin aşkı geçmiş zamana dayanıyor. Öyle bir hikaye ki onların ki insanın yüreğine işliyor. Ceylan orta halli bir ailenin en büyük kızı. Büyük dediğime bakmayın daha lisede ve üniversite sınavına hazırlanıyor. Geleceği de parlak bir öğrenci. Ta ki Tuncay da aynı liseye kayıt yaptırana kadar. Tuncay ise bir mafyanın sevgisizce ve sadece kendi amaçları uğruna gaddarca yetiştirmek için kendisinden olduğunu kabullendiği tek çocuğu. Babası lise diploması olsun diye eskiden yaşadığı mahallenin lisesine büyük yardımlarla kaydını yaptırır. Ceylan'ın masum duruşu ve ona olan sevgisi ile o da Ceylan'ı sevmeye başlıyor. Ama o pislik babası yok mu :'( neyse işte acıklı durum burada başlıyor. 

Aslında anlatılacak daha çok olay var. En iyisi ben daha fazla spoi vermeden susayım da sizler de kitabı edinin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI