Aşkı Seçtim #SancaktarlarSerisi2


Alıntıdır

Ahh bu kitap için söylenecek çok söz ve aldığım çok ah var. :/ Ama hepsi kitabın yazarı Meral Abla'mmm yüzünden oldu. O:) Anlayacağınız burda Doruk gibi bende masumum.

Şimdi ilk kitapta Tanem ve Yağız'ın yanında Asya ve Doruk'un baş döndüren hikayelerini de okumuştuk ucundan kıyısından. Ve Asya'nın psikolojik bir sorunu olduğunu da Tanem'in hastane odasının dağıtılması hasebiyle Yağız ve Doruk'la beraber bizler de öğrenmiştik Ama sanırım 5 aylık aradan dolayı bende unutmuşum. :p Neyseki bu kitapta yeniden hatırlatıldı.
Nerde kalmıştık? Hahhh buldum. Birinci kitabın sonunda biz Tanem ve Yağız'ın mutluluğunu doyasıya yaşarken aslında Doruk efendininde Asya'yı bırakıp eski sevgilisi Sabrina'ya geri dönmesinin şokunu daha atlatamamışken Asya'yı hamile haliyle bırakıp Amerka'ya giden Doruk efendinin utanmadan ikizleri Yaren ve Yağız'ın doğum gününe Sabrina'yı da getirmesiyle ilk kitabımız son bulmuştu. 


Ay ama o nasıl bir sondu öyle -_- resmen ben 5 ay boyunca Doruk efendinin ardından etmediğim laf söylemediğim kötü söz kalmamıştır. Ama dediğim gibi hepsi Meral Abla'mın suçu. O:) O günler aklıma geldikçe hala çıldıracak gibi olup hala Doruk'a saydırasım geliyor. 3:) Bakıyorum da bu ilk kitabın sonu yüzünden büyük travma yaşamışım ben :p

Gelelim serinin 2.kitabının çıkmasından sonraki sürece... Kitap çıktı-kitapçılara dağıtıldı-Malatya'ya bile geldi ama ben kitabı alamadım. Hemen telaşa kapılmayın canım. O sıralar sadece Elif'ten İstanbul TÜYAP Fuarı'ndan kitabı imzalı almasını istediğimden alamadım. Yoksa ilk bulduğum yerde ki kitabı ilk D&R'de gördüm ordan alırdım. Ama işte dediğim gibi imzalı istediğim için beklemek durumunda kaldım. Tek farkla D&R'ye gidip kitabı orda gördüğüm an alıp son sayfasını da okudum. 3:) Benim de böyle bir huyum var naparsın? 

Kitabı okuma sürecim... İlk 40 sayfada ben hala Doruk'a kızıp duruyorum. -_- Sebebi belli yanında getirdiği Sabrina cadısı yüzünden. Ha birde yine bir Türkiye ziyareti sırasında Asya'ya velayet davası açıp çocukları ondan alacağını söylemesi yüzünden. -_- Ama o 41.sayfada ben şok! Ben vefat! Ya ben şimdi o şok olma nedenimi söylerdim de spoi sevmeyenler çoğunlukta o yüzden susuyorum. 3:) Olaylarda işte 41.sayfadaki olayın akşamına başlıyor. Aylardan Aşk kitabını okuyanlar bilir Sancaktarlar'ın başından olaylar eksik olmaz. B| Ehh Asya'da bir Sancaktar olduğuna göre onu da istisnasız geçemeyiz. ;)

Olayların başlangıcı Asya'nın Aylardan Aşk kitabında bin bir emekle açtığı Cennet adlı butik-güzellik salonu-kafesine bir hırsızın girmesiyle başlıyor. Daha sonra aynı hırsızımız aynı gün Asya'nın evine de girince Asya çocuklarını da alıp Tanem ve Yağız'ın yanına geçiyor bir süre. Yine nafile. -_- Bu seferde Yağız&Tanem çiftinin evindeyken yine aynı hırsızımız Yaren'i kaçırıyor. :'( Bu olaydan sonra Asya ve tüm aile kahroluyor tabi bizde aynı şekilde.




Adı gibi yağız, esmer oğlu onaylarcasına kafasını sallayıp "Yayen yok!" dediğinde Doruk, tam kalbine kurşun isabet etse canının daha az yanacağını düşündü. 
"Yakında gelecek oğlum."
"Delsin. Kayanlık oldu."




Zorlu bir süreç sonunda Yaren'i kurtarıyorlar. Ama o sırada da Doruk parayı götürdüğü sırada parayı alanlar tarafından feci bir şekilde hırpalanıp hastanelik oluyor. Bu durum da benim seri ismini #SancaktarlarHastanede diye zikretmeme neden oluyor. :D Ve hastanedeki Doruk'tan bir alıntı ;)



“Dayak yediğim için hastaneye... düştüğüm bir duyulursa… ahh... rezil olurum.”
“Ne demek rezil olurum? Lütfen Doruk, şu egonla vedalaş artık!”
“Neden ki? Ben onu seviyorum!”


Bu yorumun sonunu bağlayamayacağım o yüzden tavsiyem en kısa zamanda kitabı edinin :D Okurken nasıl başlayıp bitirdiğinizi anlamıyorsunuz bile ;) ehh tabi yazarımızın akıcı bir kalemi olduğundan normaldir (y)



ve bu kitap için şarkı önerilerim B|

Jason Walker'in şakısını Doruk ile özdeşleştiriyorum







Passenger'in şarkısını ise Asya ile




Bu arada unutmuşum ama Asya'da beni az çileden çıkarmadı. -_- Hadi Doruk başta bir eşeklik yaptı tamam ama seninki daha beter eşeklik oldu. Çocuk senden o kadar af diledi. Yapmadığı şebeklik kalmadı ama yok #dağkeçisi lakabının hakkını verecektin dimi illa.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI