İlk yazım ve Ben

İlk olarak kendimi mi tanıtsam :p ya da temenni ile başlayayım Allah'ım sen bu açtığım blogumun sonunu da diğerlerine benzetme ya Rabbim aminnn :)

Ben Neşe 1992nin son ayının yani aralık ayının son kurbanlarındanım :D Fazlaca da minyon tipli olduğumdan görenler beni hep ortaokula giden biri sanıyor ama ben halbuki mezun olursa ortaokulda öğrencilere ders verecek bir Fen Bilgisi Öğretmeni olacağım.
:v Hatta bu minyonluğumdan beni ilkokula yazmaya götürdüklerinde müdürün beni okula yazası bile gelmemişti. -_- Ama ben ne yaptım ingilizce sayı sayıp isim misim soraraktan kendimi aldırdım okula. B| Pişman mıyım? Asla. Tek sorunum lise 2deyken sayısalı seçmem. :/ Sayısalla pek aram yok fakat ona rağmen kör topal bir şekilde işi fen bilgisi öğretmenliği mezuniyetine kadar getirdim.

Gelelim bu blogu açma nedenime. Son 2 yıldır fazlaca kitap okuduğumdan bazılarını yorumlamak istiyorum. <3.<3 Açılmış diğer blogları da kıskanmış olabilirim. Neyse işte velhasıl kelam üstüne bir de bugün Cine5 televizyonundaki Dijital Hayat programına gelen bloggerler de üstüne tuz biber ekince sonuç olarak buradayım. B|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI