Aylardan Aşk #SancaktarlarSerisi1

Aslında bu yorumu 6 temmuzda facemde yayınlamıştım :) birde burdan yayınlayayım. Malum aradan 5 ay geçmiş ve üstüne okunan kitaplardan dolayı olaylar biraz silikleşmiş :) ve neredeyse spoisiz bir yorum B|

#AylardanAşk yorumum :)


Kitabın sonunda dediğim tek cümle "oha" oldu ama ne yapayım bunu demezsem hatrım kalırdı O:)

güzel yürekli ablam kitabın harikaydı (y) bir ara bitmesin diye son 76 sayfada kitaptan kaçasım bile vardı :D ki aynı ben #AylardanHaziran da aldığım kitaba anca dün başlayıp bugün bitirdim :D

bir şey söyleyeyim mi O:) kitaptaki gizemi son dönemece girene kadar mmm daha doğrusu sen açıklayana kadar bulamadım :p ama bu yönünle "Nora Roberts"e benzediğini söyleyebilirim ;) çünkü onun kitaplarını okurkende gizemli kişiyi bulmam kendisi açıklayana kadar pek mümkün olmuyordu :p

#Yağız sen kendine dünyanın yükünü sırtlamışsın #birTanem mi çok gelecek sana <3

#Tanem senin de her şeye rağmen yine de gururunu hiçe sayıp #Yağızoğlan 'ı seçmen beni benden aldı :*

ama en çok Doruk'a kızdım ben ya :'( ablammm nolur 2.kitapta Doruk kendini bana/bize ve Asya'ya af ettirsin >.< yoksa ben bu yürek acısıyla yaşayamam hep #oha der kalırım

ha birde kitabı okurken yanında Yonca Lodi-12 Ay şarkısını dinlemenizi öneririm sanki bu kitap için yazılmış ;)

Alıntıdır



 Aşk kendini uçurumdan aşağıya bırakmak olmasaydı sevgiliye "yâr" denmezdi zaten..


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI