Selvi Atıcı - Sen


Kardeşinin intikamını almak için çıktığın yolda aşkla karşılaşırsan…

Hiçbir şey göründüğü gibi değildir, bilirsiniz. Üstelik bahsi geçen bir kadın ise, asla! Dövüş sanatları uzmanı olan Süheyla, kardeşinin intikamını almak için çıktığı yolculukta kalbini tam bir baş belasına kaptırdı. Ruhu intikam ateşiyle yanıp tutuşurken kalbi aşk ateşiyle kavruldu…


Süheyla'nın adı, 'iyi huylu, sakin' anlamına gelir ancak aldanmayın, yol boyunca elinde muştasıyla aşk ve intikam duygularıyla örülmüş ince bir ip üzerinde ustalıkla yürüyecek gerçek bir kahramandır aslında. O zeki, yumrukları kadar dili de sert bir kadındır. Romanda Demir'le de tanışacaksınız. Aşkın muhatabıdır kendisi. Süheyla'nın intikam mücadelesinde en büyük yardımcısı olacaktır.
(Tanıtım Bülteninden)

Bir İntikam... Süheyla intihar ederek ölen kardeşinin ölüm şeklini inandırıcı bulmaz ve bu ölümün ardındaki sırrın peşinde İstanbul'a gelir.

Bir Yemin... Demir yıllar önce kaybettiği sevdiği kadına verdiği söz nedeniyle kendini mutsuzluğa mahkum etmeyi motto edinmiş bir adam.

Bir Aşk... Demir abisinin zoru ile takım elbise diktirmek için Süheyla'nın çalıştığı yere gelince ehh ateş ve barutta yan yana gelmiş oldu ve aşk kıvılcımları ilk anda olmasa bile sonradan havada uçuşmaya başladı.

Kitabı facebookta yayınlanırken de takip ediyordum ve çıkınca da hemen edindim fakat okumaya ancak sıra geldi. Okurken kitap sizi duygudan duyguya sürüklüyor. Demir ve Süheyla'nın atışmalarında kahkahalarınıza karaktelerimizin geçmişlerini ve duygularını öğrenince de hüzünlü halinize engel olamayacaksınız.

Kitapta ~yazarımız Selvi Atıcı'ya kesinlikle ait olmayan~ yazım hataları ve sahne kopuklukları nedeniyle Müptela yayınlarını kınıyorum keşke hiç editör vermeseydiniz Kimliksiz kitabında olduğu gibi 😡😡 kitabın kurgu ve diyaloglarına 5/5 veriyorum fakat edisyonlu haline yani Müptela yayınlarına 2/5 veriyorum ve müşteri her zaman haklıdır 😎 😎 😎  

1 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI